środa, 16 grudnia 2009

UWAGA WAŻNE!! PIĄTKOWE DOKTORATY i moja prywata :)

Kochani,
Nastąpiła zmiana godziny rozdania piątkowych doktoratów. Uroczystość rozpoczyna się o 13, toteż wszyscy musimy spotkać się o 12.30 w Pałacu.
Martwi mnie bardzo frekwencja, zarówno w męskiej części zespołu jak i, o zgrozo, w żeńskiej. Moi drodzy, nie może być tak, że na bardzo ważny koncert przychodzą 3 soprany. Jest to po prostu niedopuszczalne. Obecność na piątkowej uroczystości jest dla studentów UMB OBOWIAZKOWA. Nie zartuję- będę Was z tych nieobecności rozliczać. Urlopy dziekańskie na ten dzień będą,totez naprawdę nie wiem, co innego może Was zatrzymać przed przyjściem.

Tyle ja jako Viceprezes :)

A teraz ja jako ja :) w piątek o 16. 15 w DSK organizacja, w której działam organizuje choinkę dla wszystkich małych pacjentów. Co roku jest teatrzyk, są napawdę super paczki, 10 cudownych Mikołajów, masa śnieżynek, wielka czekoladowa fontanna znanej firmy cukierniczej ;) ( bez kryptoreklamy :) )- po prostu chcemy dać tym dzieciakom choć odrobinę magii, bo szpital to nie jest najprzyjemniejsze miejsce przed Świętami. Gdyby ktoś z Was chciał przyjść pośpiewać z nami z dzieciakami kolędy, bo jak się okazało wypadł zespól grający, tak żeby maluchy zachęcić do wspólnego kolędowania, będę wdzieczna. Nie potrzeba więcej niż 7-8 osób :) Przemyślcie to, bardzo proszę.

Pozdrawiam ciepło,

Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz