poniedziałek, 2 listopada 2009

Plany na zimę 2009

Jako, że nauczyłam się już dodawać komentarze na naszym Blogu, Łapka postanowił wykorzystać sytuację i dał mi prawa do współtworzenia nowych postów, bym mogła zamieścić od czasu do czasu jakieś news'iki odnośnie działalności naszego Chóru.

I tak, nie tracąc czasu na czcze gadanie (które to w zwyczaju ma Twórca tegoż Bloga), nasze plany na najbliższe tygodnie i miesiące wyglądają następująco:
- 20.11.2009 - rozdanie dyplomów absolwentom UMB
(Wydz. Lekarski godz.11-informacja na 100% pewna )
- 3.12.2009 - bliżej nieokreślona impreza organizowana przez UMB
(w okolicach godz.18).
- 15.12.2009 - koncert kolęd podczas Spotkania Opłatkowego Emerytów UMB
- 18.01.2010 - występ w Operze i Filharmonii Podlaskiej w ramach Koncertu Ekumenicznego
- 30-31.01.2010 - Myślenice ''Kolędy i Pastorałki"

I jeszcze informacja z dzisiejszej próby. Jest propozycja przygotowania utworu na chór żeński (na koncert kolęd). W związku z tym męska część naszego Chóru czasem będzie kończyć próby trochę wcześniej niż o magicznej godzinie 21. Ale to tym na bieżąco będzie mowa na próbach.

I chyba tyle ode mnie:)jak na pierwszy raz to i tak się rozpisałam;)

3 komentarze:

  1. dziękujemy ci za te rzetelne informacje i zapraszamy do postowania częściej

    oczywiście jeszcze zastanowię się czy nie zdjąć ci przywileju postowania

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, tak...po prostu jesteś pod mega wrażeniem mojego profesjonalizmu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, nie tylko Łapka jest pod Twym wrażeniem :) Trzeba przyznać,że tegoroczne plany chóru zapowiadają się interesująco.

    OdpowiedzUsuń