piątek, 20 listopada 2009

Vivat absolwenci 2009 !! :)

W imieniu swoim, Grzegorza oraz całego obecnego Zarządu chcę jeszcze raz serdecznie pogratulować wszystkim tym, którzy od dnia dzisiejszego dumnie dzierżą dyplom z tytułem lekarza :)

To była naprawdę fajna, wzruszająca uroczystość. Myślę, że wszyscy bardzo się cieszymy, że mogliśmy być z Wami w tak waznym dla Was dniu.

Wasz rocznik jest wyjątkowy :) Nie sądzę, zeby spiewanie 12-scie razy "Niech zyją nam..." prędko się powtórzylo :)

Szampańskiej zabawy na wieczornym balu!!! :)

Gratulacje i uściski raz jeszcze :)


Magda

9 komentarzy:

  1. ja również dołączam się do gratulacji. Wśród tej 12 ludzi jest wiele osób z którymi wiąże wspaniałe wspomnienia i ciepłe uczucia

    Ale niestety. II OP bardziej mnie potrzebował niż myślałem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w imieniu wszystkich absolwentów chcę bardzo podziekować WSZYSTKIM, którzy byli w tej chwili z nami:)

    P.S. Nawet nie zauważycie jak szybko minie czas i kiedy to Wy będziecie odbierać swoje dyplomy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie sądzę, zeby spiewanie 12-scie razy "Niech zyją nam..." prędko się powtórzylo"

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby za rok zaśpiewać 12 razy Toast jednej osobie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Twa sugestia jest tak nieprzejrzysta czy mi okulary zaparowalo? :P

    Już wiem! Widzisz Tysiu- Grześ już dziś proponuje, żeby Ci z okazji Twojego dyplomu 12-ście razy toast za śpiewać ;) ;)

    cieszyć się estymą Prezesa z rocznym wyprzedzeniem- bezcenne :)

    tak.
    jestem urocza.
    wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie za rok moglibyśmy zrobić pamiątkę mojego dyplomu coś na rzecz powtórki komunii świętej co wy na to?

    i wtedy 12stkę mi byście walnęli:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to nie jest rocznica komunii? Ja osobiście powtórki nie miałam... :D

    Możemy Ci Łapuś, poczynając od teraz kolejno co miesiąc śpiewać... :) Myślę, że się 12stu wariatów znajdzie bez problemu :)

    Z innej beczki- melduję, że mnie dzis na probie nie będzie. Przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. STOP! Żadna Tysia, żaden Łapka - to ja chciałem 12xToast przy moim wręczeniu dyplomu. Nie lubię Was, zamykam się w sobie, nie śpiewam aż do odwołania :) :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Że się powtórzę ... :P

    "Twa sugestia jest tak nieprzejrzysta czy mi okulary zaparowalo? :P"

    Nikt się Grzesiu nie zorientował. Nikt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "tak.
    jestem urocza.
    wiem :P"

    mmmm, pomidor :P

    OdpowiedzUsuń